لیلا نظری منش

استاد لیلا نظری منش

4.6 (11 ارزیابی)

خصوصیات

سختی پاس کردن

آسان

تدریس

4.8

نمره

4.5

امتحان

4

اخلاق

4.8

میانگین نمره

18.8

حضور و غیاب

دارد

اجازه تغییر کد

نامشخص

نظرات

استاد با اخلاقی هستند و بسیار با حوصله و فعال هستند .

سال 1402

به عنوان یه استاد خوب به تک تک دانشجوها اهمیت میدن و اگر واقعاً کسی اهل یادگیری باشه، براشون وقت می‌ذاره.

سال 1402

استاد بسیار باسواد و با اخلاقی هستند. به دانشجو انگیزه یادگیری می دهند.

سال 1402

بسیار با وجدان کاری، دلسوز و اهل روزی حلال هستند. اسلایدهای آموزشی ایشان نیاز به طراحی بصری بهتر دارد. جزوه ایشان نیاز به پیوستگی بیشتر مطالب دارد. به جهت کپی شدن مطالب از مراجع مختلف انسجام ادبیات و واژگان احساس نمیشود و دانشجو مجبور به حفظ مطالب و نه فهم آن میشود. توجه ایشان بیشتر بر ابزار و تکنیکهاست. پیشنهاد میکنم جهت جا افتادن مفاهیم قبل از استفاده از ابزارها از دانشجویان فیبدک بگیرند که سطح کلاس در درک مطلب همسانی معقولی داشته باشد.

سال 1402

استاد بسیار عالی هستند،تدریس خیلی عالی و مسلط و کاملا علمی ولی نمره بیست به کسی نمیدهند،خیلی هم برگه عالی بنویسیم و نمره کلاسی و فعال باشیم باز هم 19 به پایین است نمره،امتحانات ایشون هم یک مقدار سخت هست ولی خب باعث میشه سطح دانشجو بالا بره

سال 1402

دکتر نظری منش استاد خیلی خوبی هستند. متعهد و مسئولیت پذیر...پاسخگوی کامل دانشجو و به درستی دانشجو را راهنمایی می کنند.

سال 1402

در بین اساتید رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی (دانشکده علوم و فناوری های پزشکی) ایشان با اختلاف زیاد از نظر سطح علمی، اخلاق و منش و نحوه برخورد، نحوه تدریس، خلاقیت، نسبت به اساتید محترم قرار دارند. همیشه بدون استرس سر کلاس ایشون بودیم. تملق گویی نمی کنم. خیلی خوشحالم که این بستر فراهم شده است تا حداقل از ویژگی های بارز خانم دکتر نظری منش بتونم صحبت کنم. برای همه دانشجویان وقت میگذارند؛ بسیار با احترام و صمیمی برخورد می کنند؛ راهنما و مشوق بسیار خوبی هستند. از نظر سطح علمی و اطلاعات در حوزه های مختلف به ویژه مدیریت در سطح بسیار بالا قرار دارند. اختلاف زیادی بین ایشان و اساتید محترم دیگر وجود دارد. اگر تمام اساتید به همین خوبی بودند شک نکنید که دانشجوها همه با انگیزه تر بودند. نحوه و سبک تدریس شون کاملا به روز بود. کنار ایشان نه تنها درس مدیریت یاد گرفتم؛ بلکه درس اخلاق، انگیزه، شوق پیشرفت، احترام هم آموختم. میدونم وقت شون حتی بیرون از دانشگاه برای کارافرینی و... پر بود اما هیچ وقت لطف و محبت و راهنمایی شون رو نسبت به دانشجوها کم نکردند. نحوه امتحان گرفتن و نمره دهی، حضور و غیاب هم کاملا عادلانه بود. حوصله شما را سر می برم اگر بیشتر بخواهم در مورد بزرگواری و تلاش ایشان جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجو صحبت کنم. کنار ایشان هم آموزش دیدیم و هم پرورش یافتیم. خدا ان شاالله به خودشون و خانواده محترم شون سلامتی و طول عمر با عزت عطا کند.

سال 1402

رشته های مرتبط

  • مدیریت بازرگانی
  • کارشناسی ارشد مهندسی صنایع - بهینه سازی سیستمها
  • مدیریت کارآفرینی-کسب و کار جدید
  • مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
  • مديريت خدمات بهداشتي درماني
ثبت نام اساتید