محسن ربیعی

استاد محسن ربیعی

4.4 (7 ارزیابی) استاد تایید شده

خصوصیات

سختی پاس کردن

بسیار آسان

تدریس

4.6

نمره

4.7

امتحان

4

اخلاق

4.4

میانگین نمره

19

حضور و غیاب

دارد

اجازه تغییر کد

می دهد

نظرات

بسم الله الرئوف الرحیم استاد فرهیخته و فرزانه جناب آقای دکتر محسن ربیعی به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بسی شایسته است که با کرامتی، چون خورشید، سرزمین دل را روشنی بخشیدند و گلشن سرای علم و دانش را با راهنماییهای کارساز و سازنده بارور ساختند و همچنین با توجه به اینکه همه ی پیشرفتهای معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار اساتیدی نظیر جنابعالی سیراب میشوند. از این منظر کشور وامدار همه استادانی است که به حق چراغ هدایت بشریت رابه تأسی از پیامبر اعظم «ص» روشن و فروزان نگاه داشته‌اند. از حضرت علیم آرزو دارم همواره در کسوت شریف استادی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید. ارادتمندم تا ابد دانشجوی شما اصغر دادرسیان یزدی

سال 1402

استادی باسواد و دلسوزی است.تدریس فوق العاده ای دارد. کاملا موضوعات را تفهیم می کند. کلاس خشک و خسته کننده ای ندارد. دوست داشتنی و با اخلاق هستند.

سال 1402

استاد ربیعی مسلط به مطالب و بسیار فن شیوایی در تدریس دارد کاملا متوجه موضوعات درسی می شویم. کلاس درس ایشان همیشه جذاب است بر عکس کلاسهای دیگر اساتید که خسته کننده است. ایشان با اخلاق و بسیار با ادب می باشند. استاد دوست داشتنی و بی نظیری است.

سال 1402

مسلط به مباحث درسی تمامی سوالات دانشجویان را کاملا پاسخ می دهد نحوه درس دادن ایشان بسیار خوب و جدی است دانشجو کاملا موضوعات را متوجه می شود.خوش تیپ ، با اخلاق و دلسوز است. پیشنهاد که با ایشان کلاس بردارید متوجه خواهید شد.

سال 1402

شیوه تدریس بسیار عالی ، خوش اخلاق و مسلط به موضوعات حتما درسهای ارائه شده رو با ایشان بردارید.

سال 1402

بسیار استاد حاذق و دانشمندی است بر مطالب درسی کاملا مسلط می باشد.شیوه تدریس بسیار عالی و متفاوتی دارد.بسیار خوش اخلاق است و احترام بسیاری برای دانشجو قائل است.

سال 1402

دانشگاه های تدریسی

رشته های مرتبط

  • حقوق
ثبت نام اساتید