ارمان صمدزاده ممقانی

استاد ارمان صمدزاده ممقانی

5 (5 ارزیابی)

خصوصیات

سختی پاس کردن

بسیار آسان

تدریس

5

نمره

5

امتحان

5

اخلاق

5

میانگین نمره

نامشخص

حضور و غیاب

نامشخص

اجازه تغییر کد

می دهد

نظرات

به شدت فرد متين و موقر هستند و احترام و حريم دوستانه دانشجويي و استادي برقرار است در كل پاس ميكنند ولي در كلاس وقفه زياد هست اگر در تايم كلاس شروع و إتمام شود كه ديگر عالي مي شود با تشكر

سال 1402

استاد خیلی خوبی هستن ولی پرسش دارن و نمره منفی نمیدن و همیچنین در درس ازشیمی کنفرانس میخواد ولی خیلی راحت میگیرن و با دانشجو راه میان .

سال 1400

بهترین استاد شیمی آلی و بقیه درس های شیمی تهران جنوب هستن. تدریسشون فوق العادس و هر جوری شده درساشونو بردارید نحوه بیانشون کاملا گویا هستش وجدان کاری بالایی دارن و درسو کامل میگن و حتما مطمعن میشن که همه متوجه شدن حتی اگه چند بار توضیح بدن یه مطلب رو. باز خوبه ایشون هستن بچه های شیمی تهران جنوب میتونن از یه نفر آلی یاد بگیرن!! جزوه کامل و خیلی خیلی خوبی دارن که در عین تعداد مطلب مناسب ، کیفیتی یه کتاب محسوب میشه! اخلاقا هم که همه به اتفاق نظرشون این هستش که استاد فوق العاده محترم ، خوش اخلاق و خوبی هستن. واقعا از ایشون باید درخواست بشه توی تاپ ترین دانشگاه های ایران تدریس کنند.

سال 1400

بهترین ، خوش اخلاق ترین و صبورترین استادیه که تا به حال دیدم. خیلی خوش حالم که باهاشون شیمی آلی برداشتم. امیدوارم هرجا که هستن موفق باشن.

سال 1400

رشته های مرتبط

  • مهندسی شیمی
  • شیمی کاربردی
  • شيمي
ثبت نام اساتید