افشین رشید

استاد افشین رشید

4.7 (128 ارزیابی) استاد تایید شده

خصوصیات

سختی پاس کردن

بسیار آسان

تدریس

4.7

نمره

4.8

امتحان

4.7

اخلاق

4.8

میانگین نمره

17.3

حضور و غیاب

دارد

اجازه تغییر کد

می دهد

درباره استاد افشین رشید

افشین رشید متولد ۱۶ فروردین ۱۳۶۸ در تهران ، اُستادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و دارای مدرک (دکترای تخصصی نانو _ میکرو الکترونیک) میباشد.
✅ اُستادیار ؛ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
- مقالات علمی _ پژوهشی بین المللی: ۲۸ مقاله
- تألیف کتاب: ۲۴ کتاب
- معاون گُسترش فناوری دِپارتمان برق (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
- اُستادیار (گروه برق _ اَفزاره های میکرو و نانو اِلکترونیک) دانشکده فنی مهندسی (دِپارتمان برق و الکترونیک) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
_ وب سایت رسمی :
electronic-tarfand.blog.ir

نظرات

این استاد دارای نظرات منفی نیز هست. جهت حفظ احترام اساتید، تنها با اکانت ویژه قابل مشاهده است.

عالی ، در مبحث الکترونیک روی دست دکتر رشید ندیدم ، میشد گفت از بهترین های الکترونیک ایران هستند با اختلاف زیاد نسبت به خیلی از افراد دیگه ، از نظر اخلاقی و بار علمی هم بهترین هستند.

سال 1400

خیلی با سواد و با اخلاق (از لحاظ علمی و بیشتر اخلاقی) در سطح عالی هستند. و سطح بالایی دارند به طور کلی دانشگاه آزاد اساتید درجه یک از تمام نظر رو جذب میکنه و خیلی دقت میکنه روی اساتید خودش. دکتر رشید هم از همین گروه افراد نخبه و سطح بالا هستند.

سال 1401

جناب اُستاد دکتر افشین رشید واقعا باسواد و با اخلاق و صبور هستن و همیشه کنار دانشجویان هستند. و یک استاد به تمام عالی تدریس عالی و بی نظیر. باعث ایجاد شوق و علاقه به درس خواندن دانشجو می شود. نمره خوبی از ایشون دریافت کردم.

سال 1401

واقعا یک استاد با اخلاق،معتقد، با معرفت، کاردان و همه چیز تمام هست که مهمترین موضوعی ک بنده در طول ترم با ایشان داشتم این بود ک در طول ایام با دانشجو در تعامل کامل و شرایط او را درک می‌ کند.

سال 1401

استاد بسیار خوب و محترمی هستند هم از نظر درسی و هم منش و رفتار ایشان با دانشجویان و بسيار انسان دلسوز و مهربان و متواضع و بااخلاقي هستند.بسيار با دانشجويان همكاري ميكنند و از نظر شخصيت برازنده يك انسان نمونه هستند.

سال 1401

میشه گفت یکی از بهترین استاد های الکترونیک و برق هم در زمینه علمی و هم اخلاقی از برترین ها و از نظر اطلاعات علمی هم نسبت به دیگر اساتید به روز و کامل تر هستش. با اینکه از اساتید جوان هستند. به نظر میرسه استعداد خاصی در زمینه الکترونیک دارند . من از عملکرد استادم جناب آقای دکتر افشین رشید راضی بودم.

سال 1401

از نظر علمی و اخلاقی بسیار عالی و درجه یک هستند. خیلی با نشاط و پُر انرژی از برترین ها در زمینه علمی {برق و الکترونیک} در ایران هستند.

سال 1401

یک انسانِ با " تقوا و مومن به خدا " از نظر علمی هم بسیار سطح بالا واقعا عملکرد ایشون از لحاظ علمی خستگی ناپذیر قابل تقدیر هستش . البته امیدوارم در آینده از آقای دکتر رشید فعالیت های علمی بیشتری دیده بشه. انشاالله

سال 1401

هم با سواد و هم با اخلاق هستند.سطح علمی خیلی خوبی دارند.به طور کلی دانشگاه آزاد برای جذب اساتید درجه یک خیلی تلاش کرده و با امکانات بالایی که داره واقعا در جذب اساتید نخبه هم موفق بوده

سال 1401

با اینکه جوان هستند ولی بار علمی زیادی دارند ای کاش هیچ وقت از ایران خارج نشن واقعا شور و حرارت خاصی دارند ، که به آدم امید و انگیزه میده از لحاظ اخلاقی نفر اول هستند.

سال 1400

از لحاظ علمی یکی از بهترین های برق و الکترونیک و واقعا با سواد و نخبه هستند. از نظر اخلاقی هم عالی و با کلاس برخورد میکنند...خیلی خوب از هر نظر مورد تایید هستند.

سال 1401

جناب دکتر افشین رشید يكى از افتخارات جامعه دانشگاهي و بسيار اخلاق مند و وظيفه شناس ميباشد . انضباط و دقت ايشان هم در كنار شيوه انتقال مطلب فوق العاده اي كه دارند ،قابل تحسين است.

سال 1402

استاد رشید عالییییییی هستن من باهاشون "تحلیل مدار الکترونیک" داشتم با اینکه کلاس جبرانی برنداشته بودم هنوز، انققققققد خوب درس دادن که کامل می فهمیدم مطلب رو. اخلاقشونم عالی. نمره هم به ماها که خیلی کمک کردن. بیستم داشتیم چند نفر سرکلاس!! قبل امتحان چند سری نمونه سوال حل میکنن :) معلوم میشه چی باید بخونیم و چه نوع سوالایی سر امتحان میاد.از بهترین اساتید نخبه دانشگاه هستن.

سال 1401

بهترین استاد راهنما دیگه از نظر اخلاق هم عالی خیلی خوش تیپ و با کلاس

سال 1400

ایشون یکی از اساتید با علم و با اخلاق نخبه در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هستند.امیدوارم همیشه سلامت و در پناه خدا باشند.

سال 1401

جناب دکتر رشید استاد خوبی هستند از این جهت که : به مطلبی تدریس می کنند تسلط دارند و شرایط دانشجو را درک می کنند و با ایشان به صورت منطقی کنار می آیند.

سال 1402

هم نمره فنی و هم نمره اخلاقی خیلی خوب ، البته ایشون استاد راهنما هستند.

سال 1400

یکی از افتخارات من این هستش که استاد راهنمام این مرد بزرگ بود از جونش مایه گذاشت واقعا خیلی دوست داشتنی هستش یه دنیا عشقه

سال 1400

استاد دکتر افشین رشید خیلی از لحاظ علمی به من کمک کردند. از لحاظ اخلاقی هم بی نظیر هستند. به عنوان دانشجوی ایشون واقعا راضی هستم.البته محیط دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هم کاملا حرفه ای هستش.(برای دکتر رشید و همه نخبه های علمی ایران)

سال 1402

آقای "دکتر افشین رشید" نمونه بارز یک انسان شریف، اخلاق مدار، دلسوز و کلا بی نظیر هستند. با سواد علمی بالا و به روز و در تدریس به شدت صریح، دقیق و منظم تدریس میکنند. باشد که اساتیدی مثل ایشون که به حق نمره می‌دهند، در جامعه علمی زیاد بشوند.

سال 1401

یکی از بهترین استاد راهنما های واحد علوم و تحقیقات تهران هستن خیلی هم خوش تیپ و با اخلاق

سال 1400

بهترین (استاد راهنما) خیلی به من برای پایان نامه کارشناسی ارشدم کمک کرد ، امیدوارم همیشه سلامت باشه ، خیلی خوش اخلاق و با کلاس هستن

سال 1400

استاد راهنمای من بودند خیلی ازشون راضی هستم واقعا با شخصیت و از لحاظ علمی هم سرآمد هستند

سال 1400

دکتر رشید واقعا خیلی ساده و خودمونی هستند من دانشگاه های زیادی عوض کردم ولی استادیاری مثل ایشون ندیدم . خیلی به بچه ها کمک میکنند

سال 1400

واقعا استاد به تمام معنا، خوش اخلاق ، خوش برخورد ، درس عالی میده و نمره دادنش عالی توی برگه بفهمه یاد گرفتید نمره عالی بهتون میده. از اساتید برتر و نخبه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران هستند.

سال 1401

استادیار با سوادی هستن ولی از لحاظ ارتباطی کم کار هستن.سطح علمی خیلی خوبی دارند.از نظر اخلاقی هم عالی و با کلاس برخورد میکنند...خیلی خوب از هر نظر مورد تایید هستند.

سال 1401

جناب دکتر رشید واقعاً خیلی باسواده و خیلی خوب درس میده. کلی مقاله چاپ کرده برای همین به پژوهش خیلی اهمیت میده. برای درسش سه مقاله میده که باید آنالیز بشه. مقالات 6 نمره نهایی داره. هر جلسه معمولا تمرین در خانه میده. به سوالات معمولا یه بار جواب میده بار دوم سوال بپرسی میگه بعد از کلاس بعد از کلاس هم یادش میره پاسخ بده. خوش اخلاقه. سروقت کلاس میومد. نمونه سوال امتحان ترمهای قبلش را میده که دانشجوها با سوالاتش آشنا باشند.میانترم نمیگیره امتحانش سخت بود ولی دست بالا نمره میده.

سال 1402

دکتر رشید در بین استادیار های دانشگاه آزاد بهترین هستند . وبسایتشون هم همیشه گره گشا بوده

سال 1400

حداقل 3 نمره به من کمتر دادند. خیلی بیش از حد به دانشجو های ضعیف کمک میکنند. من مشکلی با اخلاق و تدریس ایشون نداشتم. اما نمره دهی شون بر چه معیاری هستش

سال 1401

اخلاق بسیار خوب بسیار خوشرو و خوش اخلاق در بین استادیار های دانشگاه علوم و تحقیقات بهترین هستند.

سال 1400

بهترین استادیار خوش اخلاق واقعا نمونه هستند ایشون فقط ارتباطشون یه مقدار کم هستش ولی از نظر علمی بهترین هستند

سال 1400

استادیار با سوادی هستن ولی از لحاظ ارتباطی کم کار هستن ولی در کل از تمام استادیار های دانشگاه بهتر هستن

سال 1400

آقای دکتر در بین استادیار های دانشگاه علوم و تحقیقات تهران از نظر علمی بهترین هستند.

سال 1400

یکی از بهترین اساتید نحوه تدریس و اخلاق خوبی داره و با استعداد هستند.

سال 1401

از نظر اخلاقی و بار علمی هم بهترین هستند.هم نمره فنی و هم نمره اخلاقی خیلی خوب ، امیدوارم همیشه سلامت باشه

سال 1401

دکتر رشید استاد با سوادی هستند از روی کتاب های خودشون درس میدهند(حدود200صفحه) روی حضور و غیاب دانشجوها حساس هستند. امتحان پایان ترم 8سوال امتحانی میدهند از قسمت های تدریس شده

سال 1401

ایشون فوق العاده است. نمره خودتونو میدن ولی واقعا عالی تدریس میکنن واسه امتحان با اینکه هماهنگه و گروه طرح میکنه ولی همه سوالاش تو کتاب ایشون تدریس شده و کامل یاد میگیرید.

سال 1401

استاد بسیار خوب و محترمی هستن، دانشجوها سر کلاس ایشون میتونن راحت صحبت کنن و استاد در جهت ارائه مقالات علمی به دانشجویان کمک زیادی میکنن، کلاس آنتایم، حضور غیاب اهمیت داره، تدریس منظم و قابل فهم هست و امتحان عادلانه.

سال 1401

دکتر رشید اُستاد خیلی خوبیه و خوب و کامل درس رو تشریح میکنه و اینکه بسیار فن بیان خوبی داره و راحت درسو توضیح میده.

سال 1402

من تا این ترم 3 تا درس با ایشون پاس کردم. دکتر رشید به شدت مسئولیت پذیر و مهربان هستند با بار علمی خوب. همچنین شوخ طبع هستند و این خیلی کلاس هاشون رو جذاب میکنه.

سال 1402

ایشون از نظر اخلاقی و دانش علمی بسیار عالی هستند.البته این نظر شخصی من هستش به نظر دوستان احترام میزارم

سال 1400

رشته های مرتبط

  • مهندسی نانو
  • مهندسی برق الکترونیک
  • نانو
  • مهندسی برق
  • دکتری برق الکترونیک
  • مهندسی برق قدرت
  • برق - مهندسی کنترل
  • مهندسى برق
  • برق
  • مهندسی برق مخابرات
  • برق - مهندسی مخابرات
  • مهندسى برق شبكه هاى مخابرات
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق و قدرت
  • مهندسی تکنولوژی_برق قدرت
  • electrical engineering
  • رشته مهندسي نفت
  • مهندسی برق کنترل
  • الکترونیک دیجیتال
ثبت نام اساتید

اطلاعات تماس